צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מאמר מקצועי אינו דבר תמים

גולשים רבים מחפשים ידע מקצועי לפני רכישה גדולה, הם מעוניינים לדעת, לחקור ולהעמיק בנושא בכדי לבוא עם כל הידע הדרוש. ברשת נמצאים אלפי מאמרים המספקים לגולש את כל המידע, הפתרונות, הטיפים והנקודות עליהן לא חשב. הגולש הממוצע מרוצה, הוא קיבל את כל המידע שרצה ואפילו נתקל בקישור שבמקרה מוביל בדיוק למה שחיפש- מקריות? לא ולא!

כתיבת מאמרים והפצתם ברשת הם דרך מצוינת להגדיל את מספר הכניסות לאתר, במקום להשקיע כספים רבים בפרסום באמצעי התקשורת או חלוקת פליירים שמגיעים לקהלים שלא זקוקים למוצר שלכם בעזרת מאמר קצר תוכלו להגיע בדיוק אל קהל היעד שמחפש אתכם ולא ידע כיצד להגיע.

סוד זה הוא סוד שמור בין אנשי השיווק- מאמרי הידע הם למעשה שיווקיים ונכתבים עם אג´נדה. לא סתם המאמר חתום על ידי גורם מסוים ולא במקרה לגורם זה יש קישור אל אתר הבית שלו, כל זאת נועד למשוך לקוחות ולהעלות את האמינות והמקצועיות של המותג. גם מאמר שמטרתו עזרה ללקוח והרחבת הידע לגבי המוצר או השירות צריך להיכתב לפי כללי השיווק באינטרנט. את המאמר כדאי לרשום בצורה סיפורית היוצרת הזדהות עם כותב המאמר, בצורה זו הגולש יחוש כי כותב המאמר עבר חוויה דומה לשלו והוא כותב מאמר זה בכדי לעזור לאנשים אחרים. כמו כל סוג של כתיבה שיווקית גם כאן חובה להתייחס לכללי הפיסוק הנכון, ליצור פסקאות קצרות וכמובן לשים לב לדקדוק נכון ושגיאות כתיב.

פרסומים היא חברה העוסקת בכתיבת מאמרים מקצועיים בכל נושא, על בסיס יום יומי. אנו מסוגלים לפנות אל הלקוח בגובה העיניים, ליצור את ההזדהות הנחוצה ולתת ללקוח להרגיש כי יש בידיו את כל המידע לו היה זקוק. פרסומים עורכת תחקיר מקיף ומעמיק לפני כתיבת כל מאמר וזאת בכדי להביא ללקוח את כל המידע שיכול להיות שיחפש. יחד עם זאת, פרסומים מקפידה על כללי השיווק, אנשי התוכן יביאו את המידע בצורה המתאימה הן ללקוח והן למנועי החיפוש ובכך יביאו תועלת לשני הצדדים- לחברה וללקוח הפוטנציאלי.  

מפת אתר | צור קשר